Home » » Daftar Keanggotaan bersama Shaklee Indonesia

Daftar Keanggotaan bersama Shaklee Indonesia


Ok gi mana ya mahu Daftar Keanggotaan bersama Shaklee Indonesia?

Shaklee semestinya syarikat MLM yang paling ideal untuk kita semua. Karena Shaklee bukan seperti tipikal MLM yang mengenakan syarat aneh-aneh seperti perlu mengeluarkan modal yang besar dan memaksa anggotanya untuk membuat sales. 

Konsep dalam Shaklee mudah sekali. Siapa yang mahu kaya dan berjaya, maka BUAT lah. Kalau tidak mahu buat, pun tak apa, tapi anda tidak akan dapat apa-apa lah hehehe. 
 
Okey, ini saya ingin share cara-cara untuk menjadi anggota Shaklee 

Shaklee menawarkan yuran keanggotaan SEUMUR HIDUP

  1. Rp150,000 (walk-in ke kantor Shaklee Indonesia, untuk mendaftar sila gunakan ID saya MY894167 untuk mendaftar), 
  2. Rp165,000 (online enrollment, untuk info lanjud, boleh email saya di sitinajihah83@gmail.com)
  3. Pembelian produk Shaklee sebanyak 600pv (Rp2,343,000) dan anda layak mendapatkan keanggotaan Shaklee secara GRATIS 
  4. Beli satu produk Shaklee dan anda cuma perlu bayar Rp20,000 (tidak dapat starter kit)
Mudah kan....pilih aja antara pilihan di atas. 

Oh iya.. sekiranya anda merasakan yang anda betul-betul mahu kaya dan berjaya bersama Shaklee. 
Hubungi saya sekarang, ada tawaran yang menarik untuk anda

anggota shaklee indonesia
Saya semasa melawat kantor Shaklee Indonesia pada 16 April 2014...such a wonderful day.


Mbak Jiha
whatsapp : 60123807024
BB Pin : 7B792BA3
Email : sitinajihah83@gmail.com
Facebook : Najihah Razali

0 comments:

Post a Comment

Promo April

Promo April

Labels

Powered by Blogger.