Home » » Tentang saya

Tentang saya

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat datang ke Blog saya 'Mbak Ayu Keren!!'

Nama saya Siti Najihah tetapi kalian boleh panggil saya 'Mbak Jiha' aja ya.
Dilahirkan di Malaysia, berketurunan Jawa (bahasa jawa nya kurang lancar haha)

Saya adalah seorang anggota Shaklee di Malaysia dan juga di Shaklee Indonesia. Saya seorang insiyur dan pernah bekerja di perusahaan multinasional terkenal Di Malaysia, tetapi kini memilih untuk menjadi seorang Work at Home Mom. Iya, dengan Shaklee, saya berjaya menjana pendapatan yang stabil dan membolehkan saya bekerja hanya dari rumah. Syukur Alhamdulillah.

Saya sudah menikah dan mempunyai dua orang buah hati. Seorang 'lanang' dan seorang 'wedok' (hahaha ini salah satu bahasa jawa yang saya mahir).

InsyaAllah di blog ini, akan saya akan berbagi cerita tentang keistimewaan menjadi anggota Shaklee dan tentu sekali kebaikan produk Shaklee itu sendiri.

PELUANG JANA PENDAPATAN LUMAYAN

Sekiranya anda seorang warganegara INDONESIA dan berumur 18tahun ke atas, anda sudah layak menjadi anggota Shaklee.

Hubungi saya untuk informasi

Mbak Jiha
whatsapp : 60123807024
Email : sitinajihah83@gmail.com
Facebook : Najihah Razali

anggota shaklee indonesia

0 comments:

Post a Comment

Promo April

Promo April

Labels

Powered by Blogger.